Tyck till om oss

Lämna gärna dina synpunkter och förslag till oss. Eller har du ett klagomål att framföra? Hör av dig till oss!

Synpunkter och förslag

Det är viktigt för oss att du som kund är nöjd med våra tjänster och med vårt bemötande. Har vi inte motsvarat dina förväntningar? Vi lyssnar gärna om du vill dela med dig av dina erfarenheter - både ris och ros. Kanske har du förslag på förbättringar? Skriv till oss här så hjälper du oss att lära oss hur vi kan bli bättre.

Vår målsättning är att snabbt ge svar i varje fråga, helst samma dag eller dagen efter vi fått frågan till oss, men svarstiden kan variera beroende på hur omfattande utredningsarbete som behövs för att ge ett korrekt svar.

Lämna dina synpunkter

Hit kan du vända dig för att ge dina synpunkter och idéer

  • Fyll i ett mejlformulär
  • Ring oss
    - Privatkund:  +46 (0)10-157 20 00
    - Företag: +46 (0)77-22 88 080
    - Samarbetspartner:
    Bil- & Fritidshandel: 08-402 57 47
    Leverantörsamarbete: 010-156 55 40
    Delbetala: 08-402 57 39
  • Skicka brev till
    Nordea Finance
    105 71 Stockholm

Är du inte nöjd med svaret?

Är du inte nöjd med det beslut du har fått gällande ditt klagomål eller känner du att du vill ta frågan vidare, kan du vända dig till Nordeas Kundombudsman, som är klagomålsansvarig i Nordea.

E-post:
  Öppnas i nytt fönster

Adress: Kundombudsmannen, M320, 105 71 Stockholm

Rådgivning utanför Nordea

Om du inte är nöjd med resultatet av ditt klagomål eller om du vill ha råd utanför Nordea kan du som privatkund vända dig till ett flertal olika institut.

  • Konsumenternas Bank- & finansbyrå
  • Konsumenternas Försäkringsbyrå
  • Kommunala konsumentvägledningen

Kontaktuppgifter hittar du på nordea.seÖppnas i nytt fönster