FAQ om butikskredit för privatpersoner Hur ansöker jag om att höja min kreditgräns?Höjning kan du göra via butik eller partners hemsida med BankID. Nordea Delbetala, Nordea Delbetala+ och Bil- och fritidskonto hittar du här på hemsidan. Klicka på den du vill gå till. Hur gör jag en adressändring?Vi använder endast folkbokföringsadressen så när du har ändrat din adress hos Skatteverket uppdateras din adress. Hur beställer jag nytt kort? För att beställa nytt kort kontaktar du Kundservice på tel: 08-402 57 51. Hur gör jag när jag har bytt namn? Kontakta Kundservice på tel 08-402 57 51. Kan jag ansöka om extra kort?För närvarande erbjuder vi inte extrakort för någon av våra butikskrediter. Vad gör jag om jag tappat mitt kort? Du ringer till Kundservice på telefonnummer 08-402 57 51 för att spärra kortet och beställa ett nytt.